top of page
Sök
  • vufeassociation

Forfrosne forventninger til Sibirien

Uppdaterat: 3 mars 2019

Udtrykket “Sibirisk kulde” får ikke ligefrem bragt lykkelige minder tilbage, men forhåbentligt lykkes det mig at mestre lag-på-lag metoden, efter at tilbringe 2 uger i Krasnoyarsk, Sibirien med -25°C (hvilket er worst case scenarie). Det har endnu ikke lykkes mig at komme ud fra Europa endnu, så jeg glæder mig helt utrolig meget til at opleve Rusland og dets unikke kultur. Tanken om, at jeg er blevet udvalgt til at være en del af et nordisk blogger team i Rusland er stadig ikke gået op for mig - Men det forhindrer ikke sommerfuglene i maven. Jeg kan ikke vente med at møde de andre frivillige og sige ja til alle de eventyr, som kommer min vej. Fart over feltet, en helt særlig ubeskrivelig stemning og lange underbukser er umiddelbart de ord, som kommer til mig, når jeg tænker over, hvad jeg har i vente. Over and out.


- Michelle


32 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Startsida: Blog2_Custom_Feed_Widget
bottom of page