top of page
Sök
  • vufeassociation

Kvindernes kampdag 2019!

Så blev det den 8. marts, kvindernes kampdag. Jeg var meget spændt på at opleve denne festdag i Krasnoyarsk, da jeg havde hørt lidt rygter om, hvordan det ville forløbe.


Dagene op til kvindernes kampdag, kunne man ane utallige blomster, bannere og gaver på biler rundt omkring i Krasnoyarsk. Det er en gammel sovjetisk tradition, som stadig bliver udlevet i høj stil. På selve dagen, rendte de fleste kvinder rundt med bundter af tulipaner, og et stort smil på læben.


Vi faldt i snak med en fremmede på den lokale café, som var nede og købe kaffe til sine kvindelige kollegaer, og pludselig står han med en banan pudding i en udstrakt hånd i min retning. Meget forvirret tager jeg imod, og takker mange gange - det kunne vi godt lære lidt af hjemme i Danmark. :-)


Blev endda overrasket med disse af mit team <3

- Michelle




18 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Startsida: Blog2_Custom_Feed_Widget
bottom of page